Diensten

De basis voor samenwerking van VanTilborg-Advies is altijd een pragmatische aanpak en heldere afspraken, geen dikke rapporten maar praktische adviezen waar u direct mee aan de slag kunt. De werkwijze is als volgt:

  • vanuit een duidelijke vraagstelling definiëren we gezamenlijk een opdracht met de daarbij behorende doelstellingen;
  • na analyse volgt een kort plan van aanpak, hierin staan een concrete opdracht, werkwijze, planning en kostenbegroting;
  • periodiek is er overleg over de voortgang en eventuele aanpassingen.

Ervaringen

Klant-organisaties
VanTilborg-Advies heeft ervaring in het werken bij verschillende soorten onderneming waaronder landelijke en lokale overheid, handelsonderneming, groothandel, detailhandel, zakelijke dienstverlener, fabrikant, stichting, waterschap, coöperatie en ziekenhuis.

Projecten
Bij het uitvoeren van projecten ontstaat er vaak spanning tussen resultaat, tijd en budget. VanTilborg-Advies heeft ruime ervaring in het omgaan met dit spanningsveld en het blijven koersen naar het vastgestelde doel.

Callcenters
Callcenters zijn er in alle soorten en maten: intern, extern, groot, klein, skilled, unskilled, inbound, outbound, nationaal of internationaal. Elk callcenter heeft eigen doelstellingen voor sales, service en klanttevredenheid.
VanTilborg-Advies heeft ervaring met het opstarten, reorganiseren, outsourcen en insourcen van zeer uiteenlopende soorten en maten callcenters.

Procesmanagement
Procesgericht werken helpt uw onderneming om transparant en doelgericht de organisatie in te richten. VanTilborg-Advies heeft ruime ervaring met het ontwikkelen en invoeren van procesgericht werken.

Projecten

Projecten

Interim management

Interim management

Consultancy

Coaching